2011. szeptember 5., hétfő

HIATUS

Helló mindenki.

Gondolom, a visszatérő vendégeknek (ha még van ilyen) már feltűnt, hogy jó ideje nincs már poszt.
Ez azért van, mert több, mint 1 éve befejeztem a játékot. Az a véleményem, hogy az eredményesség túl sok időt rabol el az ember életéből: ez iskoláskorban még megengedhető, de az én időbeosztásomba már nem illik bele. A 4.0-ával amúgy is elbarmolták a jó kis oldschool Travian-hangulatot, és úgy érzem, nem éri már meg időt szánni a játékra. A hivatalos fórumon megmaradok aktív tagként, de a közeljövőben biztos nem láthattok engem egyetlen accountban sem. A blog is hiatusra kerül innentől (nem lesz új kontent határozatlan ideig), szóval aki segítséget szeretne, annak marad a kommentelés, a fórum pm vagy az e-mail; ezeket figyelgetem és válaszolok is rájuk. Új játékosoknak még szeretnék hagyni egy kis útravalót:

Nagyon fontos, hogy a játék elkezdése előtt már tájékozott légy. Olvasgasd a fórumot, a helpet, döntsd el, melyik néppel, és milyen taktikát akarsz játszani. A beaktiváláskor már minden legyen megtervezve, és tartsd magad mindvégig ahhoz. A menet közbeni váltás indokolatlanul nagy hátrányba taszít.
Játék közben mindig légy következetes: gondolkodj előre, és a szavaid legyenek szilárdak. A farmokkal keményen bánj, és védekezz acélosan, de egyúttal tudd azt is, mikor kell odacsapni és mikor kitérni; a stratégiádhoz mérten mi mennyit ér meg. Nyilván arra célzok, hogy germánok egy jó farmért vagy oázisért legyenek képesek a másik torkának ugrani, de kellő helyzetben tudják diplomatikusan kezelni a dolgokat.
Mindig tudd, mi történik körülötted, figyeld a TWA-t és a statisztikákat. Ne hagyd, hogy a hátad mögött szervezkedjenek, légy képben mindig: ki kivel, merre, mennyire, miért.
És végül pedig: soha ne adjátok fel. Lettem én már farmból többezres csodavédő; kitartás kérdése minden, ha nagyon akarod, sikerülni fog, csak tartsd magad a fentiekhez. Ha pedig sikerült, dőlj hátra és élvezd a gyümölcsét. Majd ráérsz visszatérni, ha hiányzik a játék, hagyj időt magadnak büszkének lenni.

Ami engem illet, mostanában egy másik blognak (és a való életnek) szentelem az időm:
http://mizuj-s.blog.hu

GL mindenkinek, aki most vág bele a kockaságba (nem tudjátok, mire vállalkoztok =D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése